onsdag 9. november 2011

Livet på Landet


Vi har nettopp fått inn en eske med denne spennende boken som heter "Livet på Landet" skrevet av to damer som heter Heidi Frøshaug og Cathrine Rød Gundersen. Jeg har bladd i boka og tatt noen bilder så dere kan få en sniktitt på hva som finnes i den...


På de første sidene finner vi dette sitatet om "Hjemmelaget" og hva denne boka går ut på; nemlig det å skape et hjem i den romantiske og landlige stilen. På mange måter så føles også boka litt "hjemmelaget", den er ikke så glossy og stylet som det du finner i interiørblader, men det er nettopp det som er litt av sjarmen i boka synes jeg. Et hjem skal være full av varme og sjel, og mange praktiske løsninger - og det synes jeg boka er full av.

I tillegg har den mange gode tips og oppskrifter, og det ligger jo mitt hjerte nærmest!




Boka er delt inn i årets tolv måneder og til hver måned er det knyttet et rom. Så i januar er det for eksempel kjøkkenet som er tema. Mitt favorittrom for øvrig.




I desember er det selvsagt jul som er i fokus med mange oppskrifter og fine, stemningsfulle bilder.





Du får blant annet tips til hvordan lage nydelige islykter. Og sjekk de søte ungene på spark!




Av oppskrifter, så finner du blant annet polkagriser!




Nydelige og nostalgiske julekort.


Og stemningsfulle bilder av jul.




Lille My har også bidratt med en annonse bakerst i boka.






Jeg kan virkelig anbefale denne boka. Jeg ser for meg at den vil være en god sjelevarmer når vinteren setter inn for fullt, og du kryper opp i sofaen med en koppe varm drikke og riktig bare kan kose deg med denne sjarmerende boka. Du vil garantert finne mange tips til både innredning, smarte løsninger, oppskrifter og hageinpirasjon.


Ha en fin dag alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar